Retourvoorwaarden
KlantenserviceJe hoeft je retour niet te annuleren. Als het product niet binnen 14 dagen bij ons binnen is, wordt je retourmelding automatisch geannuleerd.
Ja. Via het online retourformulier kan je aangeven welke producten uit je bestelling wil retourneren. Je hoeft dus niet je gehele bestelling in zijn geheel terug te zenden.
Ja, meestal wel. Maar dat is natuurlijk wel afhankelijk van de staat van het teruggestuurde product. Het is belangrijk dat je het product in originele staat en onbeschadigd aan ons retour stuurt. Op die manier kunnen we nog iemand anders blij maken met een nieuw product.
Als het product niet in originele staat of beschadigd is teruggestuurd, bepalen we wat de waardevermindering is.
Voel je vrij om het product goed te bekijken, maar gebruik het product niet als je het retour wil zenden.
Dat komt waarschijnlijk omdat het product dat je terugstuurde niet in originele staat verkeerd. We bepalen de waardevermindering van het product op basis van de staat, maar is nooit meer dan 50%.
Het bedrag wat je uiteindelijk teruggestort krijgt is afhankelijk van twee dingen: de waardevermindering van het product en de kosten die we moeten maken om het product opnieuw te kunnen verkopen.
Als je vragen hebt over het bedrag dat je teruggestort hebt gekregen, kan je contact opnemen met de klantenservice.
Dan is er iets niet helemaal goed gegaan. Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice, zodat we kunnen zorgen dat je zo snel mogelijk alsnog de juiste bestelling in huis hebt.
Je kan het product terug sturen en dan storten wij het gehele aankoopbedrag terug, tenzij het product niet meer in originele staat verkeerd of beschadigd is.
Je kan binnen 14 dagen, nadat je je product ontvangen hebt, je retour aanmelden. Na aanmelding heb je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen.
We storten het gehele aankoopbedrag terug als het product in originele staat, onbeschadigd en in ongeopende verpakking aan ons teruggestuurd wordt.